Općenito
Naša politika povrata novca i predmeta vrijedi 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od Vaše kupnje, ne možemo Vam ponuditi puni povrat ili zamjenu.
Da biste ispunili uvjete za povrat, Vaš artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.
Nekoliko vrsta robe je izuzeto od povrata.
Nepovratni artikli:
- Darovne kartice (poklon bon)
- Artikl sa vidljivim tragovima korištenja (naljepnica ponovno zaljepljena na podlogu, tekstil sa printom korišten, neuspjeli otisak naljepnice na tekstil ili na tekstil koji NIJE preporučen itd.).
- Svaki predmet koji nije u izvornom stanju, oštećen je ili mu nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu posljedica naše pogreške.
- Svaki artikl koji se vrati više od 30 dana nakon isporuke.
Za dovršetak povrata potreban nam je račun ili dokaz o kupnji.
Povrat novca
Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, poslat ćemo vam e-mail da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju povrata novca.
Ako ste odobreni, tada će vaš povrat biti obrađen, a kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja, unutar određenog broja dana.
Zakašnjeli ili nedovoljan povrat
Ako još niste primili povrat novca, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.
Zatim kontaktirajte tvrtku koja vam je izdala kreditnu karticu, može proći neko vrijeme prije nego što povrat bude službeno objavljen.
Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji neko vrijeme obrade prije nego što se povrat objavi.
Ako ste učinili sve ovo, a još uvijek niste primili povrat novca, kontaktirajte nas na povrat@mojenaljepnice.com.hr
Predmeti na rasprodaji, akciji ili sniženju
Povrat se može izvršiti samo za artikle po redovnoj cijeni. Artikli na rasprodaji, sniženju ili akciji NE mogu se vratiti.
Razmjene
Artikle mijenjamo samo ako su neispravne ili oštećene. Ako trebate zamijeniti za isti artikl, pošaljite nam e-mail na: povrat@mojenaljepnice.com.hr i pošaljite svoj artikl na: Slavenskoga ul. 1, 10000 Zagreb, Hrvatska
Pokloni
Ako je artikl bio označen kao dar kada je kupljen i poslan izravno Vama, primit ćete poklon kredit u vrijednosti povrata. Nakon što primite vraćeni artikl, poklon bon će Vam biti poslan e-poštom.
Ako artikal nije bio označen kao dar prilikom kupnje ili je darivatelj sam sebi poslao narudžbu kako bi je kasnije dao Vama, poslat ćemo povrat novca darivatelju i on će biti obaviješten o Vašem povratu.
Povrat dostavljenih artikala
Da biste vratili svoj proizvod ovo su sljedeće metode:
- Poslati poštom na: Slavenskoga ul. 1, 10000 Zagreb, Hrvatska, ili
- putem DPD i GLS pickup
- ili povrat kurirom
BESPLATAN POVRAT PUTEM PICKUP
Možete odabrati besplatan povrat putem DPD ili GLS Pickup. Ne morate čekati da kurir preuzme vašu pošiljku – možete je odnijeti na bilo koje mjesto za preuzimanje DPD-a ili GLS-a.
Poslat ćemo vam e-poštom potvrdu povrata u roku od 14 dana od primitka vaše pošiljke.
U slučaju narudžbi plaćenih pouzećem, novac vraćamo na bankovni račun. Ako plaćate karticom, novac ćete dobiti na istu karticu. Obavještavamo Vas da u slučaju povrata robe kupljene putem web stranice ne vršimo povrat sredstava u gotovini.
BESPLATAN POVRAT KURIROM
Prijavite se na našoj stranici s pomoću svojeg korisničkog imena i lozinke.
U gornjem desnom kutu kliknite “moj profil” i odaberite “moje narudžbe”
Možete odabrati dan kada želite da kurir dođe po paket. Na taj datum kurir će stići na vašu adresu sa adresnom naljepnicom i preuzme paket za povrat.
Proizvodi se mogu pakirati u originalnom ili zamjenskom pakiranju.
U roku od 14 dana nakon preuzimanja paketa e-poštom ćemo vam poslati potvrdu o obradi povrata.
Za narudžbe plaćene pouzećem novac vraćamo na bankovni račun. U slučaju plaćanja karticom, novac ćete primiti na istu karticu.
Ovisno o tome gdje živite, vrijeme koje može biti potrebno da Vaš zamijenjeni proizvod stigne do Vas može varirati.
Trebate pomoć?
Kontaktirajte nas na: povrat@mojenaljepnice.com.hr za pitanja u vezi s povratima novca i povratima artikla.